About me

My photo
nk anak dopblas org..kembar kembar kembar kembar ekekeke
Feeds RSS
Feeds RSS

Monday, June 25, 2012

Work In Progress ngeh3

Demi utk gadget2 impian ku kekekekkee...bukan dulu gadget je ke...tetiba jd gadget2 pulakkan
                                             antara yg sudah dipotong dan dihantar jahit tepi

terjumpa gmbr ni ..minta izin share ya hehehe...cantikkannnnn...tp xblh buat tdolah..buat hiasan je

cara buat nmpk mcm senang je cuma agak renyah sikit.... blum sempat lg nk try..tggu lah pas2 raya harap2 rajin :-)

*merajuk ngan Jakel KL..xmo g lg hahaha...
 -kain yg sama corak yg sama....myfriend bli kat jakel shah alam rm55/sepasang..minta kurang dptla rm45 sepsg...tp kat Jakel KL kain yg sama (seriusly mmg kain yg sama quality sama corak sama, bkn hmpr2sama, tp exactly sama) harganya rm20/METER..meter okei meter huhu.....so sepasang dh jadi rm80....minta kurang pun xbg...kemut tulla huuhuhu...dh okbye..nk pi shah alam lah cari..harap2 ada lg

2 jari2 menari:

ana-kirana said...

boleh harga tak selaras mcm tu huhuhuh...

saya said...

itulah kan...maybe depend mn manager store tu kot..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...