About me

My photo
nk anak dopblas org..kembar kembar kembar kembar ekekeke
Feeds RSS
Feeds RSS

Wednesday, January 19, 2011

Suspentosss

Ptg smlm dlm ujan lebat…nk blk  baru masuk kete tiba2 dpt call dr no xdikenali..angkat2..

“salam(2kali bg slm sbb aku xjwb xdgr hehe)…saya Sarjan bla la bla (aku dh lupe dh nama dia)”
  
Aku: hah? Sape?...ms tu ujan lebat giler2…aku pun jdlah pekak badak skit time2 ujan ni
Sarjan: Saya Sarjan bla bla berkaitan dgn Hanafi bin bla bla( pun xigt nama pe blkgnya....bukn xigt tp xbrape dgr ekeke). Knl x org ni?
Aku: Hah sape tu..xknl pun..
Sarjan: Btl ke xknl?
Aku : Xde knl pulak org nama tu…dia tu sape…keje mn…dok mana? ( tiba2 byk soklan mcm polis pulak hehe) dlm hati ‘nape polis ni tepon aku pulak…aku ada buat jenayah ke….kalau buat jenayah xdenya nk tepon2 dulu bgtau…mari trus tgkp je ekeke…ke polis dh terjumpe kete kelisa aku yg ilang dolu2 kala tu? “
Sarjan: Dia xcident…saya dpt no ni utk dihubungi
Aku : hah xcident…kat mana?
Sarjan: dekat bla bla bla…(ada sebut nama tmpt..tp aku xdgr sgt ujan lebat ..jd pekak haha)…awak kat mn ni?
Aku : Saya kat bukit jalil, KL (dlm kepala dok cuba igt ada x knl org nama ni….tp xde)
Sarjan : Mak aihh….jauh bebenor no org yg dikasi nya…ni kat Melaka ni…xkn bg no org kat KL…mmm…
Aku: Mgkn salah dail ke .. terslh no ke..no dekat2…tp mmg xde knl org nama tu..mmm
Sarjan:  mmm..itu lah mgkn jgk kot….xpelah nant sy check blk…terima kasih ya..assalamualaikum

Tapi apapun kesian gak…teruk ke x dia xcident …mesti org tu xsedar ke ..kalau x xkn polis sendiri yg call cari org kan..hrp2 org tu selamat lah dan polis berjaya cari org yg sepatutnya dihubungi huhu


0 jari2 menari:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...