About me

My photo
nk anak dopblas org..kembar kembar kembar kembar ekekeke
Feeds RSS
Feeds RSS

Friday, October 1, 2010

Pancit...

Rehat tghri td nk kuar blk umah amik roti jala dan lemang utk jamuan dept ptg nant, menjala smpi kul 1pg tu hihihi.....smpi2 tmpt parking kereta ...tiba2 tgk tayar kereta pancit....ayooo...nk tukar skg xsempat lak janji ngan org nk amik lemang kul 12.30...pinjam lah dulu keta opismate blk umah jap...thanks kak imah...


pas jumaat tu terpaksa la mintak org tlg tukarkan sbb mmg pancit trus...flatttt...xleh nk bwk g kedai....nk harapkan kudrat aku sendiri tukar...nut tayar tu pun belum tentu lg leh pusing hahaha....mau aku amik masa sejam nk study buku manual cara2 nk tukar tayar...pastu sejam lagi nk bukak pasang tukar.....
maka dtglah ultraman membantu aku...tung tang amik tayar spare bukak2 tayar psg2 tayar spare...sib baik xpanas dan xujan...cuma renyai2 skit...dgn aku yg memegang payung free maybank yg besar alam itu.....tgk2 rupanya ada paku cinonet terpacak kat tayar..agaknya dr pg td kot....dia kuar skit2 angin, tu yg trus pancitt tu
siapp.....
tapi kelakarlah tayar spare dia...nape lah kalerkan kuning...igt phua cu kang ke ni hihihi..dr jauh leh nmpk....

nasib baik masih blh ditampal lg bocor tu....rm10 tampal kat sini...kalau kat kg rm5 jek huhu

2 jari2 menari:

ana-kirana said...

hahha awat kuning sgt tu..

kat sban rm5 lagik bie

bie said...

tu la....kuning giler mmg phua chu kang lah....haha standard lah kak ana kat KL ni ..kat kelantan pun rm5 lg huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...