About me

My photo
nk anak dopblas org..kembar kembar kembar kembar ekekeke
Feeds RSS
Feeds RSS

Thursday, October 7, 2010

Mari Main Kad

brape byk kad2 yg anda ada dlm dompet...okei sila bukak dompet masing2...xtermasuk name kad...xkiralah pki selalu ke pki jrg2 ke......bila handbag kecik...kemain xmuat nk letak brg..bila dh besar bersepah2 lah pulak brg2nya smpi nk cari kunci pun pyh nk jumpe ngehngehnegh...mlm yg boring smbl2 tu menyusun kembali kad2 yg ada...

 1. kad mengenali diri anda (sudh tentu smua org ada..melainkan ko alien hihih....boleh la gi jepun dpt kad alien haks)....dan juga kad utk merempit...gmbr zamn bila ntah ni lupe dh


 2. kad cucuk2 duit nak makan haha..pki 1 je satu lg buat pekasam..2 akaun ni adalah yg glamer dan perlu ada kalau korg nk shopping on9 :p


 3. kad time sakit2 huk3...tiba2 batuk

 4. kad gores dan sign @ kad emergency @kad mls bwk duit @kad time xde duit @ kad isi minyak..nmpk tu lmbg petronas...dpt point byk skit

 5. kad stesen minyak nk kumpul point byk2
bonuslink, mesra, smiles...smiles time terdesak bila tank dh menyala tp xjumpe2 petronas atau shell

 6. kad time shopping2

                                     tesco, plus one (senheng @ senQ), jusco (oh dh nk expired)

                                          menu kitchenware, leno (kakakku kasi haha), DCL

                                                   realrewards, toys'rus, cosway

           ha yg ni br dpt..korg dh ada? blum ada sila gi buat...lg2 yg rajin shopping watson blh gi  uat..
           lifetime membership rm12..time ni ada bagi kupon2 free.,byk tu...tp byk aku xpki pun..
           sape nk angkat tgn...

7. kad lain2 utk simpan beratkan dompet
kad tinted kereta

                                 kad time buat medical checkup dl ...xigt bila... darah aku A+
ada yg lifetime membership( DCL,watson,menukitchenware,toysrus)..ada yg sethn sekali kena renew.....sila2 sape nk pinjam ahli pun boleh haha...korg punya tentu lg byk kan haha..rs ada byk lg kan lum dikumpul hikhiks..disebabkan kad2 yg byk ni maka aku dh xpki purse dh skg ni hahhaa..smua kad2 sumbat dlm kad holder ni...tomei kan..bli kat kedai buku kat OU...nant nk kena bli 1 lagi lah ...xmuat dah....

2 jari2 menari:

Unknown said...

cess byk tul kad...tk bley jadi nih nnt aku nk apply byk2 jgk aaa...eh bonuslink tu mu punyer ke yg aku punyer erk...hahahha ...aku tk bley nk apply sbb org tu kate nama aku da ade tp aku tk tahu mane pi kad bonuslink aku

nabihah82 said...

hahahaa aku punya laaaaa ;p...report je lah minta baru...nant leh shopping kat parkson hikhik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...