About me

My photo
nk anak dopblas org..kembar kembar kembar kembar ekekeke
Feeds RSS
Feeds RSS

Tuesday, September 14, 2010

berinai bersama anak2 dara


Malam raya selepas dh siap2 masak utk juadah hari raya..aktiviti seterusnya adalah berinai bersama ngan si anak2 gadis dan anak bujang srg ni termasuk cik bie dan cik ngah nya sekali...

                                                            tangan sebelum berinai

Dah agak lama xpakai inai...dulu masa kecik2 rajin pakai tiap kali nak raya....yang ini pakai inai yg dlm tiub tu...yg dr mekah..kotak dia kalaer ijau...kat sini pun ada jual...yg ni kejap je pakai ...dlm setgh jam lepas lap dh merah dh jari

                                                terpaksala abahnya jd tukang pegang botol hehe
                                                               tadaa...selepas inai ditaruh
ini gmbr sehari lepas pakai inai....sebab malam lepas pakai inai xsempat nk amik...masing2 dh mengantuk nk tido...agak2 pas masuk opis ni merah ditgn ni dh ilang ke belum ek...karang org igt aku balik kawin pulak muahahahahahahhahahahahaa
 ini budak pun mau berinai jugak ..kena la tok bah tlg pegang kan...kalau x abis di panjatnya org ..itu yg muncung je tu xdpt turun bawah hehehe

2 jari2 menari:

kirana said...

besnyaaa..teringat masa kecik dulu..mesti pakai inai...baru rasa raya tu

bie said...

a'ah kn ...br best skit bila pki inai...ini dh lama berzaman xpki br nk stat pki blk....dulu pki yg inai dain tu..tp leceh la skit nk kena tumbuk smua...smlm pki br leh merah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...