About me

My photo
nk anak dopblas org..kembar kembar kembar kembar ekekeke
Feeds RSS
Feeds RSS

Wednesday, August 4, 2010

Menjadi tailor xbertauliah

Aicehceh tahun ni  dpt tempahan  hahahaa...tgk ni tgk...byk x hihihi.....kalau xjd belash jelah pki yerrr hakshaks
                                     sbnrnya yg kat bwh ni je kehkehkeh yg len2 tu tmsk baju cth....
tempahan kali ni nk kena buat baju kurung utk budak tecik 2 org ni...baju kebaya utk kakak aku...baju sendiri kalau rasa rajin hahaha...n baju melayu teluk belanga utk si hero naza  ( cik kak...bila mau kasi kain dan ukuran ni.......nant kedai di tutup haha :p)
"ada sesape berminat nk bli baju mcm ni x? hihi tlg promote"

Baju krung tu boleh la takat hodoh2 .. lepas lah lg aku nk buat hahaha...bab kebaya ngan baju melayu ni yg lemas skit hahaa....fitting tu kdg2 jd kdg2 xjd..pastu kakak aku nk bajunya tirus depan ala2 muncung todak gitu haha...silap2 ari bulan jd muncung tapir ekekee haha...pastu lengan labuh tirus utk buat sudip kuah gulai nant hihi..baju melayu lak xpenah buat lg ,..ni first time try ..utk budak senang simple skit kot dr org dewasa ,suar getah je. ngan teluk belanga....dl blajar skit bj melyu tp xabis ...sbb cikgu tu eksennn ,kerek dan bla bla bla......

"ok..ukur bdn kakak dulu yer"
pastu iman lak...jenuh bergusti bersilat ngan si kecik ni nk ukur bdn...pusing sana pusing sini nk tgk ape kebenda lah tali2 ni  smua kat atas bdn dia...sekejap aku ukur labuh 13 inci kali kedua ukur mcm 12 inci pulak haha ...amik 12.5 inci je lah haha...xjd cik bie xtau......:p

nant kita tgk jd ke x hahaa...mcm nk kena bli mesin jahit tepi lah nant brlah senang keje huhu...ngan mannequin barulah xsenget benget nk pin kain licin...pastu mcm nk kena bli meja besar utk memotong...br best skit nk memotong kain hahaha...lenguh la dok terbongkok2 atas lantai hahaa....keh2 byk songeh tul...padahal mama dh berzaman potong2 kain atas lantai je...xde bising pun hahahaha

                               p/s: mggu ini berada di jenderam hilir...menjd babysitter bersama hahaha :p...sbb tu
                                                              saye smpi opis awal hikhikhik

" berlakon "

3 jari2 menari:

yUs said...

hhahahaha bile lagi nk amik tempahan kan....lepas nih org da tahu mu bley buat baju...baru org berani try lak...kihkih...baru laa tk rugi beli mesin jahit tu....

makdara TERDIVA said...

time raye2 ni tailor la paling dikehendaki diseluruh malaysia..hehe

salam terjah kembali cik tailor :)

bie said...

yu : haha...nk kena ada mesin jahit tepi dl lah barulah boleh,..senang skit keje

makdara terdiva: haha itu lah time2 mcm ni ptgnya xkirala bertauliah ke x hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...