About me

My photo
nk anak dopblas org..kembar kembar kembar kembar ekekeke
Feeds RSS
Feeds RSS

Tuesday, June 29, 2010

bila teringat...tersenyum...

hehe ....bila teringat satu mimpi ni kan tiba2 hati rasa berbunga2 ....mimpi ni dh lama tp bila trgt dan terbayang.... tiba2 buat hati berbunga tersenyum sendiri aichewaah poyo je....mimpi jatuh cinta kehkehkeh adeiii....tp serius xpernah rasa perasaan mcm dlm mimpi tu, mcm indah sgt2 la hikhik...

dlm mimpi tu ms tu aku nk terjatuh sbb apa ntah xigt tiba2 ada org smbut so xsmpt la jatuh tp masa tu mata bertentang mata muka btl2 dkt ....hati tiba2 berdegup kencang dan berdebar2, mcm .....smpilah dh  bgn tdo dh terjaga dr mimpi pun leh rasa getaran tu hahaha hap tuiii...sakit dadaku kehkehkeh...

org dlm mimpi tu xdpt dikenalpasti haha...indahnya perasaan tu smpi skg blh rasa bling bling bintang2 bunga2 berpusing2 keh keh.....hai hai....kuat berangan btl ...xpe...berangan itu percuma je ekekekkee...agaknya b4 tdo mlm tu tgk crite romantik kot haha....tp time2 tgh  syok adegan mimpi tu la jam handphone berbunyi suh bgn2 jgn dilayan sgt kan lmbt gi kerja kehkehe...potong  btl lah ;-p

inilah posisi  mimpi nk terjatuh dan tersmbut tu haha...lebih kurg la......xdela dancing...image dr google je....tp lbh kurang mcm ni la rupanya cuma lg rendah kedudukan bdannya....haha xpe2 sila gelak ramai2......sekian cerita mimpi saya kali ni :p

2 jari2 menari:

yUs said...

ewah2..ehem....ape laa agaknye mimpi tu kan...hehehehe

bie said...

ngeh ngeh ngeh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...