About me

My photo
nk anak dopblas org..kembar kembar kembar kembar ekekeke
Feeds RSS
Feeds RSS

Sunday, November 15, 2009

bz menyoping barang

Jumaat sabtu bz membeli brg utk picnic kat blue lagoon, PD ari ahad ni...picnic ngan member2 opis .....dr kinrara ke mines ke subang mencari brg2 kering,brg2 bbq dan jugak brg2 utk adiah ...selain bbq msg2 bwk potluck...
adiah n games utk bdk2
tukang balut adiah..berseni btl ekeketukang ikut bli brg hehhee
potluck ku plk adalah puding cocktail berkuah,salad buah ngan sambal ikan bilis...mula2 ditugaskan utk menggoreng 2 ekor ayam...pastu budak laki volunteer nk tlg goreng sbbnya diorg nk suh aku g awal chopkn tempat yg best2 skit ekekek...tp mcm la awal sgt aku gi hahaha .....so tukarlah aku pun buatlah sambal.....

sabtu mlm msk2 kat umah kakak sbb ajak dia ngan anak buah skali ikut..abg ipar kbtln outstation....dan dan la nk masing sambal tu boleh lak blender rosak huhuh...maka berdum dam dum dam lah aku mlm tu menumbuk cili kering dan bwg2 nya huhuhu smbl tgk org joget2 sehati berdansa...xnak buah...bwg dh potong2 dh utk kisar..cili pun dh rebus kasi lmbt...kan membazir lak....sib baiklah ada cermin mata ni jd perisai ekekeke

2 jari2 menari:

dekja78 said...

wah semngat bie..cepat upload gmbar picnic tu...

bie said...

hihih..okess2...next entry...tp skit je lah yg leh masuk..kan penuh lak..yg len nant letak dlm facebook

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...