About me

My photo
nk anak dopblas org..kembar kembar kembar kembar ekekeke
Feeds RSS
Feeds RSS

Saturday, August 22, 2009

ramadhan tiba lagi

YEAAAA...ari dh ni dah masuk ramadhan..dtgnya kembali...dan aku masih dipjgkn umur olehNya menyambut ramadhan kali ni....Selamat berpuasa semua..ampun dan maaf dipinta atas segala salah silap yg sengaja xdisengaja kan..semoga ramadhan kali ni menjadi kan kita lebih baik.


Moga ramadhan kali ni memberi kan 1001 kebahgiaan , keceriaan dan kegembiraan dlm idup ni... moga apa yg diharapkan menjadi kenyataan...moga kesabaran kesekian lama ini membuahkan sesuatu yg cukup indah.... kdg2 apa yg kita tgk kita dgr xsama dgn apa yg sbnrnya terjadi......moga airmata ini xmengalir lg....moga Allah makbulkn impian dan harapan ku..amin

kdg2 perlu melepaskan sesuatu itu pergi...walau hati seribu kali berat sgt...kalau ia mmg milik kita,ia akan dtg kembali

5 jari2 menari:

dekja78 said...

wuuiihh bie..dalamnye makna tu...

buzzybug said...

macam sedih je entri nie... huhuhu

D@puR D@n OvEn said...

Salam kenal.. Silalah ke my blog n orderlah sebalang dua kuih raya & Coklat utk raya nanti..

bie said...

kak imah: sgt mendalam tu hehehe

buzzybug : huhuh,sedey2, rs cam nk lari pi oversea je :-D

dapur dan oven: hi..salam kenal jugak

Anonymous said...

sabar ye.. jgn susah hati. ada la nanti rezeki yg baru tu :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...