About me

My photo
nk anak dopblas org..kembar kembar kembar kembar ekekeke
Feeds RSS
Feeds RSS

Monday, August 3, 2009

pagi yang suke duke

pg2 ari lg dh siap2..dgn jln melenggok2 pki tudung baru..xde la baru pun...cuma beli baru nk pki..kuar umah menuju tmpt parking..jln jln jln...aikk..mn kete..pusing kiri pusing kanan..cuba igt blk park kat mn..dh btl dah..tekan kunci kete xde bunyi..dh xsedap ati..jln2 lg cari..pusing abis satu kwsn tu smbl tekan butang ijau butang merah...xde bunyi...huwaaa...ikan ku dh kene curikkk...siot la...huhu..tepon kakak n abg ipar ku ..pastu g uat report kat balai pols bukit jalil..polis pun ckp mmg byk kes pun kete ilang kat kwsn ni..depan balai polis tu sendiri pun leh kena curi beberapa ari yg lepas...tq pd abg ipar ku yg bersusah pyh menemani aku buat polis report

sesape yg ada jumpe / tgk ini kereta kelisa silver berno WPB4822..kasik hentak smpi mampus je org yg bwk kete ni...nyusahkan idup org je huhuhu..aku sumpah jd peti ais baru tau...
lepas ni xleh la lg buat keje2 lagha ujung mggu maka aku menjadi gadis yg baik je duduk di umah ekekke

...berita gembira ari ni xmampu menutup berita duka huhuhu.....

4 jari2 menari:

kirana said...

tahniah dpt promotion..
agaknya nak suruh bie tukar kete kot...hehehe



sabar yer bie..nnt kalau kak ana jmpa..kak ana luku kepala dia

dekja78 said...

Sabar bie ...ade hikmah atas ape yg berlaku...think positive yea...maybe dpt replacement lagi baik punye...

NaZa said...

ada hikmah disebaliknya... ada masuk peraduan apa2 ke yg hadiah menang kete? hihihi..

bie said...

k'ana: tq2..salah tu bukan promotion..upgrade je ekeke...amin moga2 haha...luku jgn xluku...sepak sklai pun xpe

kak imah:hehe..tenkiu2..amin..moga2 dpt yg lebih baik

naza: ada..masuk peraduan power root "saya menang 1 juta" hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...