About me

My photo
nk anak dopblas org..kembar kembar kembar kembar ekekeke
Feeds RSS
Feeds RSS

Wednesday, August 5, 2009

celoteh anak buah

dr apa yg diceritakan blk oleh kakak aku..kakak aku bgtau anak dia @ anak buah aku psl kete aku,umur dia lbh kurg dlm 4thn mcm tu lah...cerita nya lebih kurg mcm ni lah

mama: kete cik bie ilang eyo..kena curik
eyo: ha ilang..nape kete cik bie ilang mama..
mama: org jahat curik...
eyo: nape org jahat curik kete cik bie...
mama:sbb dia jahat lah
eyo:ooo..nape dia jahat mama?
mama:(nyesal lak bgtau...penat nk jwb soklan nape n nape)
.
.
eyo:pasni cik bie xleh la bwk kete g jumpe doktor lg (doktor=servis kereta)..cik bie nangis x mama?
mama:xtahulah..nant cik bie dtg eyo tylah cik bie...
eyo: xpe2..nant kalau eyo jumpe org jahat tu ..eyo sepak2 K*N*K dia...


aku: hahahahaha

3 jari2 menari:

kirana said...

huhuh jadik hero tu..
harus senak org tu kena sepak

dekja78 said...

wuiihh ..ganas tu...tp sepak aje eyo or bagi potong buang..hidup nyusah kan org..

bie said...

kirana: haha..itu la..mmg senak la kena penyepak kat situ

dekja78:btl tu btl...potong buang terus lg senang..nyusah org je ekekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...