About me

My photo
nk anak dopblas org..kembar kembar kembar kembar ekekeke
Feeds RSS
Feeds RSS

Thursday, July 16, 2009

main masak2

Disebabkan kak imah dh naik 'nyampah' dh tgk sawang2 yg penuh kat sini..maka aku merajinkan diri la nk update kehkehkhe..idea tu ada..cuma kepala tu lbh dok pikir2 camne nk smbg layout 50 lbh transistor circuit ni hahahaha...

ujung mggu ari tu ada smgt nk masak best2 skit..kalau ada smgt..mcm2 la nk try buat itu ini...kalau xde smgt ...meggi kosong pun belasah je haha...so weekend ari tu saje try masak spageti...spageti dh msk rebus je...ni masak kuah lah haha
so ini bahan2 nya ya

sblh kiri tu carrot yg dicincang halus2 ya puan2, pastu daging ayam cincang halus gak, tomato pun cincang halus..pastu bwg putih ngan bwg besar mayang, jugak jgn lupa tomato puri n jugak spageti lah kan..kalau nk best skit...leh la beli kuah dlm botol tu ..campur skali..yg bulat2 tu konon2 nk buat meatball lah...asalnya daging cincang yg buat burger tu..sejukkan dulu..pastu dh lembut leh gentel2 jd meat ball...so jum kita masak....

panaskan api...tumis bwg2 ..pastu.... campak je semua bahan2 tadi..haha...senang je kan..kihkihkih....so dh siap..leh makan...rasa? hahhaa...bolehla...mulut ku boleh je mkn apa je..xsedap pun mkn lah jugak

siapp!!

2 jari2 menari:

kirana said...

dah masak tu bwk ler mai oipis...makan srg tak habis tu heheh

bie said...

k'ana: hihi ...masak ujung mggu ..xsmpt simpan bwk g opis..dh xsedap nant haha..kena masak ari biasa barulah leh bwk g opis hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...