About me

My photo
nk anak dopblas org..kembar kembar kembar kembar ekekeke
Feeds RSS
Feeds RSS

Thursday, June 4, 2009

cuti2 balik kg

ngantuk lg ni...smlm smpi umah dh mlm...sbbnya smlm blk kl lalu cameroon higlands..sbb dh bosan lalu bentong raub...jd smpi gua musang terus belok ke simpang cameron ...singgah mkn di gua musang..mkn tepi sungai gua batu madu...boleh tahan la tempat ni..tp kalau org xtahu mmg xjumpe...sbb masuk dlm kg dekat JPS gua musang nk mkn kat dlm gua pun blh
sup tulang..lemak dia xnaik walaupun sup dh sejuk
budak2 ngah mandi sungai

lalu cameron ni nk kata jauh tu...kalau naik smpi atas cameroon jauh la jgk..tp kalau lalu bwh..lalu simpang pulai..lebih kurg je jauhnya ngan lalu pahang ..cuma ada tol lebih skit la...singgah sini beli oren n teh ..

0 jari2 menari:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...