About me

My photo
nk anak dopblas org..kembar kembar kembar kembar ekekeke
Feeds RSS
Feeds RSS

Friday, April 24, 2009

kena tukar baru

kalau dari depan ...nmpk cantik lagi..

kalau dr bawah...



buruknya...aku cuma berjln ngan paku je huhu...maknanya kena beli yg baru la ni hahahaha..
kalau bab2 kasut/sandal ni xreti nk beli byk2 gilir2 pki...selalunya beli yg tu pki la sampai uzur barulah beli yg baru hehe..kat umah cuma ada yg ni,selipar satu n kasut satu hahaha...xpe lepas ni akan di reti2 kan membuat koleksi = menabur duit kat kedai kasut n then tmbh lg satu kena beli yg mahal baru tahan lama hahaha

2 jari2 menari:

kirana said...

nazak dah tu hahaha

bie said...

ana:hahaha..mau smpi rabak..inc xmasuk2 lagi ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...